Slimfit
  1. DÜNYA

Dünyanın ən bahalı brendlərinin

Dünyanın ən bahalı brendlərinin
Sakura

Dünyanın ən bahalı brendlərinin

“Interbrand” adlı konsaltinq şirkəti 2019-cu il üzrə dünyanın ən bahalı şirkətlərinin reytinqini tərtib edib.

 Yenicag.az şirkətin rəsmi saytına istinadən xəbər verir ki, 2019-cu ildə “Interbrenad” “Apple” şirkətinin dəyərini 234.241 milyard dollar, “Google” şirkətinin dəyərini isə 167.713 milyard dollar qiymətləndirib.

Beləliklə 2018-ci il ilə müqayisədə “Apple” şirkəti öz dəyərini 9%, “Google” şirkəti isə öz dəyərini 8% yüksəldə bilib.

Üçüncü yerdə “Amazon” şirkəti qərarlaşıb (125.265 milyard dollar). 1 il ərzində “Amazon” şirkətinin dəyəri 24% yüksəlib.

İlk onluqda Amazon şirkətindən sonra “Microsoft”, “Coca-Cola”, “Samsung”, “Toyota”, “Mercedes Benz”, “McDonalds” və “Disney” şirkətləri qərarlaşıblar.

Disney şirkəti isə öz növbəsində “Facebook”u öz əvvəlki yerindən kənarlaşdırıb. Beləliklə məşhur sosial şəbəkə 12% dəyər itirərək 14-cü yeri tutub.

1 il ərzində sürətli yüksəliş nəticəsini “MasterCard” sərgiləyib. Belə ki, şirkət 1 il ərzində öz dəyərini 25% yüksəldib.

Maraqlısı ondadır ki, bir neçə illik aradan sonra bu siyahıya “Dell” şirkəti qayıdıb və birdən-birə 63 yeri tutub.

Sözügedən siyahının yeni təmislçisi isə “Uber” şirkəti olub. O, 87-ci yerdə qərarlaşıb.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Dünya tarixində ən sürətli nəsil artırmaq göstəricisi Mərakeş sultanı Mulay İsmayilə aiddir. İldə 58 uşaq ilə nəsil artırıb. 31 yaşında onun artıq 525 oğul, 342 qız övladı var idi.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR